Äntligen en öl man kan dela på

27 juni 2010
Nu var det ett par dagar sen jag använde en dator typ. Men idag måste jag verkligen plugga lite priser hos konkurrenter och lära mig telenors egna priser. Bussen till Uddevalla går kl 17 så det gäller att lägga upp dagen på ett effektivt sätt.

Midsommar spenderades utanför Staffanstorp med några vänner och några okända. Det var trevligt att fira på landet, utsikten var beautiful oavsett vilket håll man såg åt och allt var väldigt avslappnat och skönt. När klockan närmade sig småtimmarna begav vi oss tillbaka till Malmö. Jag stack hem till Axel där det var full rulle. Även där var trevligt och sanslöst många fulla människor i samma hus. Efter vissa ingripanden sänktes fyllenivån markant. Jag traskade hem ungefär halv 5 på morgonen lite rund om fötterna men ingen särskild fylla trots över 13 timmar av fest.

Igår kom Philip hem från Stockholm. Så när hans tåg rullade in vid 16-tiden hörde han av sig på studs och ville hänga lite. Han kom och hämtade mig och vi drog hem till honom för att dricka en pilsner i trädgården, snacka och bara götta.

Philip bad mig vid ett tillfälle att gå och hämta ölen i kylen. När jag öppnar kylskåpet så står där två enliters ölburkar Carlsberg. Jag brister ut i skratt och läser på toppen av burkarna att det står "Endlig en öl man kan dele på". Äntligen en öl man kan dela på.

Phille och jag sänkte varsin och sen gick jag hem för att käka middag med familjen, lite rund om fötterna.
2010-06-27 @ 10:50:15 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0