Tjenare mannen!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Tänkte att det var dags att ta internettillfället i akt och skriva en liten trudelutt. Vi har varit ute en stund i GBG och haft en väldigt kul kväll på något schlagerställe vid Avenyn. Nu ligger jag i min säng på hotellrummet på Quality Hotel GBG. Delar rum med en kollega som tagit med sig en kompis. Det är vi tre som haft en kul kväll tillsammans. Jävligt kul kväll. Just nu agerar jag mysDJ och 'Come on eileen'låten går för fullt Så himla mysigt och jag trivs som fan på jobbet. Alldeles för gött har vi det även om man vissa dagar jobbar helt gratis. Säljer man inget tjänar man inget.

VILKEN UPPLEVELSE!
2010-07-04 @ 02:34:59 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0