Stadsutvärdering: Vetlanda

Oh Vetlanda, Vetlanda, Vetlanda.

 

Hemsk stad. Stortorget var förpestat av många Johnnys som stod och sladdade med bilarna mitt under VM-finalen. Jag kommer alltid komma ihåg Vetlanda som staden där jag såg VM-finalen 2010. ENSAM. Bra match förresten. Spanien mosade matchen medan Holland mosade Spaniens spelare med kraft som om det vore Street Fighter 2.

 

Vi jobbade på Netto i Vetlanda där det var absolut tomt. Vetlanda är ju en stad som ligger i mitten av Småland, långt från både strand och hav. Om man säger att Vetlanda är tomt i vanliga fall kan man minst säga att det var tomt nu. Mitt under sommaren när folk tar sig till strand och hav. Det var inte lätt att få något sålt kan jag säga.

 

Betyg: 1

Boende: Best Western Hotel Vetlanda

2010-07-22 @ 22:49:44 Stadsutvärdering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0