Stadsutvärdering: Skanör

Jobbade en halv dag i Skanör mitt under Falsterboveckan. Skanör är ju en bekväm stad att vistas i när man är ganska van att hänga där på sommaren. Det bästa med Skanör är definitivt Lunds Universitets kursgård som ligger precis nere vid Skanörs kyrka. 30 sängplatser och helt perfekt för krökfester i riktig Lundaanda.

 

Denna gången var det ICA supermarkets kunder som skulle bli erbjudna lite abonnemang. Jag gillar att stå på ställen där kunderna och jag på något sätt kan prata på samma plan och har vissa saker gemensamt. Jag får lätt bra kontakt med folk som har liknande intressen som jag och så vidare. När man istället står på t.ex. Netto eller Lidl är det inte alls samma sorts arbete. Det är inte alltid lika mycket folk och det känns lite som att det finns ett ganska utbrett hat mot försäljare på sådana locations.

Skanör är en klockren stad att hänga i på sommarna och har man turen att kunna hänga i Falsterbo, desto bättre. Men skanör får en trea. Mest för att det inte finns alltför mycket att göra men fortfarande är väldigt fint och för att man känner sig lite hemma.

2010-07-19 @ 19:27:12 Stadsutvärdering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0