Stadsutvärdering: Grebbestad

När vi bodde i Uddevalla jobbade vi i Grebbestad. En liten sommarort som ligger 1h 10 min från Uddevalla. Vi stod på ICA nära och sålde lite abonnemang. Vi kan ju bara sälja till folk med svenska personnummer men här var 70% av de man frågade från Norge, alltså inte ens lönt att ta in dem till montern och köra lite säljsnack.

En vääldigt fin sommarstad med en del snygga tjejer, fina båtar och bra väder. Folket är väldigt avslappnat, stannar gärna vid montern för att shoppa eller bara för att småprata lite. Här är faktiskt så jävla fint att jag utan tvekan hade kunnat tänka mig att bo här ett tag på sommaren. När jag blir äldre och lär mig segla kanske. Det vill jag göra, lära mig segla på västkusten! Vädret var så jävla gött hela veckan och jag kände att det var kul att jobba i sommarstadklimat. Jordgubbar, kulglass, kaffe och en och annan cigg i solen. Mer sånt tack!

Boende: Uddevalla Best Western
Betyg: 3,8

 

Gonatt...

2010-07-19 @ 00:57:02 Stadsutvärdering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0