Stadsutvärdering: Borgholm

Jag stannade till en sväng på Borgholm för att jobba på Netto. Jag såg faktiskt inte särskilt mycket av staden men tyckte att gågatan verkade fin. Hela bussystemet på Öland var kaputt så jag fick vänta på min buss i ungefär en timme för att sedan komma till Kalmar. Efter att jag hade hoppat på tåget i Kalmar hade jag bara 3 byten och 6 h kvar innan jag sedan skulle vara framme i Örebro på kvällen, men det hör inte till denna utvärdering. Folket i Borgholm verkade fräscha och gav ett väldigt bra intryck. Öland i allmänhet verkar hur najs som helst och efter att både Julius och Ragnar berättat lite kan jag nästan utan att ha upplevt staden betygsätta den.

 

Betyg: 4+

Boende: First Hotel Witt Kalmar

2010-07-24 @ 19:49:35 Stadsutvärdering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0