Tossin the salad

18 februari 2010
Ikväll var ganska trevlig kväll. Var hemma en stund hos Josefin i lilla Hjärup och kollade på 500 days of summer. DEN var bra. Det var en komedi med en twist. Eller 'tvist' som Tilde Fröling sa i finalen av paradise hotell för någon vecka sedan. Jag var på väg att hyra den på Hemmakväll idag, men hade inte riktigt tid. Lyckligtvis hade Josefin den på sin dator. Hon är alltid så bra på att ladda ner filmer i tid.

Sitter för närvarande och småsneglar på OS-curlingen som går på SVT1. Jag tror att mina öron bedövas varenda gång de skjuter iväg den jävla stenen eftersom herrarna skriker precis som om de skulle föda barn, precis där på isen. Äckligt högt alltså.

Har ännu inte fått mitt nya SIM-kort. Det gör mig givetvis lite ledsen. Imorgon måste jag tvätta mina underställ inför Italien.



2010-02-18 @ 00:01:45 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0