Nystart

1 februari 2010
Livet har fortlöpt sedan sist. Senast jag skrev (om vi bortser från nedanstående lilla fylleinlägg) hade jag precis fått nycklarna till min lägenhet. Nu, 5 månader senare, sitter jag i lägenheten och har ju faktiskt kommit till rätta på precis det sätt jag ville.

Efter en hejdundrandes höst har jag nu gjort klart termin 2 på min utbildning. Fick reda på resultatet och det gick väldigt väldigt bra lyckligtvis. En del har hänt onekligen. Jag har bland annat börjat engagera mig i Göteborgs nation och hela grejen känns super. Är för det mesta ganska nöjd!

Sen finns det ju vissa saker som är dåliga också. Det är lätt att bara rikta in sig på vad som är bra. Jag är fortfarande en ensam själ och alkoholkonsumtionen är inte vad den borde vara. Jag har för närvarande inget träningskort och min trimmer är i sönder. Ni kan tänka er mig som en lönnfet, alkoholiserad, skäggig juridikstudent. Men det ligger möjligtvis i linje med vad min framtid har i sitt sköte.

Ikväll är det lite innebandy på G med idrottsutskottet på Gbg nation. Sen blir det kanske Ph? Just nu sitter Nenne och Moa och skriker brevid mig i vanlig ordning medan jag försöker fila på en låt till Juridicums spex. Ibland kan man tro att de är smått hörselskadade båda två.

  

2010-02-09 @ 10:40:03 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0