Malmö Stad

11 februari 2010
Jag kom alldeles nyss hem från en runda i Malmö stad. Fick lite sällskap av Mark som just nu är hemma från läkarlinjen i Gdansk, Polen. Vi lunchade på Hai på Davidhallstorg. Där mötte vi Ilja. Vi fick mycket tid att catcha upp sedan senast Mark var hemma. Vi drog ner till Giovannis café nere vid centralstationen och drack en kaffe och smidde planer inför helgen med Giovanni och Victor.

Jag lovade Mark att vi skulle snacka lite oftare på Skype så för att infria mitt löfte gick vi och köpte en mikrofon till mig så att det inte skulle vara ett tomt löfte och därefter körde vi hem.

Tåget går snart till Kastrup så jag måste lägga på en rem. Jag undrar om man behöver pass för att resa till Stockholm från Danmark. Jag brukar alltid åka via Malmö-Bromma.

2010-02-11 @ 16:06:16 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0