Kom igen, Nils Fredrik!

8 februari
Efter en helt ny upplevelse, Superbowl, blev det inte mycket sömn. I och med Giant's touchdown i de sista minutrarna var det inte mycket Colts kunde göra. Kl 4 var spektaklet slut och då blev det direkt i säng.

Jag tyckte det var skönt att det var grabbarna som hade tagit sig hem till mig för att kolla. Då slapp jag pulsa hem i snön i ottan. Istället fick Isak, Jens, Anders och Johan ta sig hemåt i det kyliga Lund. Men det var en kul grej att titta lite på Superbowl och snacka lite grabbsnack inpå morgonkvisten. Sporten är ju oerhört intressant och helt ny för mig.

Dagen till ära har jag mest suttit inne. Jag skippade övningarna imorse och vet egentligen inte varför. Jag har nog börjat inse att jag inte klarar att hålla mig vaken till förläsningar som handlar om grus och miljöfarliga utsläpp. För att kunna genomföra en lektion måste jag åtminstone ha sovit 8 timmar. Då är det gränsfall.

Ikväll skulle jag kunna tänka mig att kolla på en härlig film. Jag orkar inte ta tag i plugget nu veckan innan jag åker till Italien.


På torsdag bär det av uppåt landet för att hälsa på den här grabben!

2010-02-09 @ 10:57:09 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0