Frånvaro Lund

10 februari 2010
Imorgon drar jag till Stockholm en sväng för att hälsa på Philip. Det ska bli trevligt att se hur hans lägenhet ser ut och kanske ta en och annan öl på stan efteråt. Jag kommer nog själv att bo på Götgatan men kanske kommer slagga hos honom. När jag är uppe i Stockholm lyser jag med min frånvaro på Kålles på Göteborgs nation. Jag missar även Juridicums novischfest i Lund som går av stapeln på fredagen. Det tycker jag givetvis är ganska trist att missa. Jag har redan varit på min egen och mina fadderbarns novischfest men det är alltid något särskilt med novischfester.

När Juridicums novischfest är på fredag, är Göteborgs nations novischfest på fredagen därpå. Samma dag som jag skulle haft min tenta, och samma dag som jag skulle haft min tentafest. På lördagen missar jag FIFA 10-mästerskapet på Göteborgs nation. Istället är jag i Italien, Val Gardena, och åker skidor. Tråkigt va?
Anders formulerade det hela som att jag missar de 5 höjdpunkterna år 2010.

Men Valborg, Midsommar, Karnevalen, GA-balen då? JULAFTON?

Jag tror jag klarar mig.

2010-02-10 @ 16:31:52 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0