Det går bra nu

5 februari 2010
Efter en vecka av oerhört lågt tempo avslutades veckan;
Med en squashmatch på oerhört låg nivå. Jag tog en liten eftermiddagsmatch med David och Bror och jag var alldeles för otränad för att prestera så bra som jag vanligtvis gör. Besvikelsen var oundviklig och att sedan behöva pulsa hem i snön var otrevligt.
Inte att förglömma så vann jag över Oskar på FIFA 10 vilket vägde upp mina nedslagna känslor en smula.

Nu sitter jag, trots nämnda nederlag, i min sköna fåtölj och fredagskänslorna börjar krypa. På spåret, lite G&T och härligt fredagssällskap. Lägenheten flödar av chips och tonic och jag är i exstas. Efter goda resultat på termin 2 unnar jag mig dessutom en resa till Val Gardena och skippar nästkommande tenta i Mark- och miljörätt. Thats how I roll, by livin' on the edge.





2010-02-09 @ 10:49:53 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0