Champagnefrukost

26 februari 2010
Imorse blev det champagnefrukost för Maria och sista dagen av åkning. Äntligen har det varit lite sol och bra snö. Jag åkte offpist ensam eftersom Axel inte vågade sig med. Offpisten gick under en sittlift och det var väldigt påfrestande. Jag var helt utkörd efter tio minuter och när det kom en sittlift ovanför mig var det ett par holländare som skrek åt mig och spottade efter mig. Sjukt skabbiga. Från och med nu hatar jag holländare!

Imorgon väntar en lång dag i bilen hem, så Axel och jag ska kolla lite på Oceans eleven och sen sova. Kl 5 inatt bär det av. Ska bli sanslöst skönt att komma hem! Hoppas nu mitt SIM-kort har kommit fram till Lund. Har inte haft mobil på 2½ vecka nu

2010-02-28 @ 21:03:44 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0