Alla ska med, Tenta P.

15 februari 2010
Nu sätter klassen igång med sitt tentaplugg. 5 dagar till tentan i Mark- och miljörätt går av stapeln. Stressen byggs upp och flaken med redbull inhandlas. Skafferierna fylls till bredden med kaffe och bananer. Skrivbordslampan släcks inte förrän vid 23 och tänds återigen runt 8 dagen därpå. Magkänslan är inte vad den ska vara, oh bara 5 dagar kvar. I och med att jag ska till Italien så kommer jag ju inte att skriva tentan. Det är givetvis något som känns väldigt bra när vi nu sitter här på en föreläsning där vår lektor går igenom det sista inför tentan och jag inte förstår så mycket som jag egentligen skulle velat.

Nä, Annika fortsätter säkerligen mala på om Plan- och bygglagen hela timmen och jag fortsätter säkerligen surfa på Facebook och lite andra mysiga hemsidor.


2010-02-15 @ 10:47:46 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0