22.30 - fortfarande bakis.

24 februari 2010
Efter gårdagen är jag väldigt bakis. Axel och jag blev i princip tvingade av Maria och Finn att ta oss samman och gå ut för att ta en öl eller två. Barcelona skulle möta Stuttgarde så vi hade tänkt kolla på matchen. Men icke! Snacka om att vi kom på villovägar.

Vi började med att äta pizza allihopa på en närliggande restaurang. Vi fick syn på en väldigt söt tjej som satt två bord bort. Det visade sig så småningom att hon var svensk. När vi var klara gick vi från restaurangen medan tjejen satt kvar med sin familj. Axel och jag började gå mot stan men vände om. Oddsen var små att vi skulle hitta någon annan puma som såg lika bra ut. Vi vände alltså om för att ha en söt flicka att titta på. Vi drack varsin weissbier men tjejen och hennes familj försvann.

Vi gav upp. Började gå mot staden för att ta ett glas vin eller två. Mötte föräldrarna till tjejen och tog konstigt nog beslutet att följa efter föräldrarna i hopp om att återfinna denna vackra tjej. Och då ser vi henne. Utanför ett ställe som heter Louiskeller. Vi blir lyriska och smyger efter. Det visar sig vara ett bra uteställe och vi spränger baren totalt. Det slutar med att Axel och jag kryper runt på hotellgolvet och plockar upp tappade cornflakes som vi stulit från frukostbuffen. Nä, igår gjorde vi bort oss. Men idag är en ny dag och efter en gigantisk middag (Schweinhacksel?) börjar jag må lite bättre.

2010-02-28 @ 11:48:41 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0