Uppdatering

19 april 2010
Föreläsning vid 9.00 men den var tråkig så jag gick hem igen. Satt därefter i min soffa och åt lite Sambal Oelek med jordnötter. Det var gott och lite starkt. Uppfriskande på många olika sätt.

Funderar starkt på att lägga mig för att sova en stund. Som sagt har jag inte sovit bra sedan i onsdags känns det som och jag vill gärna vara lite pigg inför min intervju ikväll. Pratade nyss med Anders på facebook om intervjuerna vi båda ska ha:


10:56
Nils

har typ punktat upp lite varför jag är så jävla bra
det bästa word-dokumentet som någonsin författats

10:57Anders

det gick snabbt kan jag tänka mig


10:57
Nils

ja det gjorde ju det

2010-04-19 @ 11:01:48 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0