Två nederlag ikväll

21 april 2010
Ikväll skedde det två trista nederlag. Egentligen tre, och alla involverade fotboll. Först spelar Hammarby mot Sundsvall och bajen vinner. Det var lite trist.

På andra plats kommer Inter mot Barcelona. Inter totalt spöar Barcelona med 3-1 och Barcelona måste nu vinna med 2-0 på hemmaplan för att gå vidare från semifinalen. Troligt? Med det spelet de hade idag? Nej.

Och på första plats, Malmö FF torskar mot Helsingborg med 2-1. Malmö får en oförtjänt straff i 4e minuter och därefter går allt utför. 2 skador under en och samma match gör MFF till ett mycket skadedrabbat lag denna vår.

Imorgon är jag ledig, så åtminstone en liten vinst för mig idag. Mamma ska hälsa på mig en stund på eftermiddagen och på kvällen blir det en konsert med Petter Seander, en mycket härlig snubbe som jag lärt känna genom Kristian Anttila-bandet. Petter har tidigare spelat bas i bandet men nu brutit sig tillfälligt loss från den lite större koncernen för att köra sitt egna race. Det blir alltså en akustisk spelning på Smålands Nation och därefter en konsert med Almedal.

50 kr för kalaset - jävligt värt.

Jag hittade ett foto jag tagit när pappa och jag spelade golf. Jag tror att det kan vara min absoluta favoritbild jag tagit hitintills. Med den nya kameran alltså.



2010-04-20 @ 23:31:41 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0