Tröttis

21 april 2010
Något är fel när man vaknar med handen på snoozeknappen. Då vet man att man egentligen bara borde strunta i allt och sova tills man vaknar igen. Utvilad, mysig, go och glad. Idag är jag så illa tvungen  att gå upp. Har en del att stå i. Som sagt kommer mamsen in till Lund för att äta någon slags lunch med mig. Det var länge sedan hon och jag sågs, så jag har längtat lite efter henne. Att flytta hemifrån är inte bara en dans på rosor.

Innan dess ska jag dock till Gamla Kirurgen (läs: hästhagen, full av plugghästar). Där kommer jag sitta ett bra tag. Johan är redan där och väntar på att vi ska ta en lång ridtur i hagen.


Ikväll blir det konsert





2010-04-21 @ 09:12:04 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0