Sökes: Schyssta Jeans

5 april 2010
Tänker just nu på att om 15 minuter börjar Boston Tea Party. Ja, just nu svävar inte så mycket i min hjärna mer än det. Och förstås att det är lektion imorgon igen. Det här kortvariga, väldigt nödvändiga lov har kommit till sitt slut och återigen är det dags att ta tag i vardagen.

När jag precis var ute och rastade min lilla vovve och köpte ett paket cigg tror jag att varenda person jag mötte hade en resväska eller hoppade ut ur en taxi med lite bagage. Hela Lund har varit på semester. Eller hur kan det vara semester när man har varit i sitt föräldrahem? Lund är befolkat igen och det känns inte som 28 dagar senare när man ska gå in till stan längre, vilket är göttigt. Då vet man att en skön utekväll eller ett mysigt häng i lägenheten inte är långt borta. Oskar och Moa lyser dock fortfarande med sin frånvaro och jag undrar tyst hur länge det kommer dröja innan jag får se deras mysiga gestalter igen.

Jag får nöja mig så länge med min kära hund. Någon som vill bli utsatt för hundtricket? Walle är snyggare än nånsin nu när jag badat honom och tvättat honom med "Barnängen för normalt hår".

Har spelat golf med pappa idag. Han gick 7 över par men jag var inte långt efter.


2010-04-05 @ 22:24:01 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0