Romance

31 mars 2010
Har varit i stan och kollat på bio, Shutter Island. Den var ju jäkligt bra faktiskt och hade många spännande grejer. Hade inte det varit för den läskiga musiken så hade nog inte filmen varit alls så spännande som den var. Leonardo var ju bra som vanligt men det var många fler bra skådespelarinsatser. Den hade många oväntade inslag som gjorde att man var tvungen att tänka till lite.

Efteråt gick jag och träffade Henric på Koi en stund och därefter ringde jag Julius för att höra att han var hemma hos Erik och spelade Kalaha. En najs brädspel som jag spelade när jag var mycket yngre. Vi satt och tjötade hur länge som helst om gamla minnen från grundskolan och hela den där biten. När jag sen körde hem möttes jag av syrran och hennes pojkvän, Omid, som kollade på Titanic i källaren. Nu sitter vi och kollar när skeppet sjunker, och det är väl tur det, för mycket längre än dethär hade jag inte klarat titta. Är supertrött och pallar inte riktigt det här, att folk hoppar och krossas mot propellrarna som står upp. Fan, man måste verkligen varit traumatiserad för livet om man överlevde en sån grej. Men filmen är ganska mäktig!

Jack, Im sooo cold.

2010-04-02 @ 02:23:44 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0