Rainy day

20 april 2010
Guud vad det är ruskigt väder utomhus. Kom nyss hem efter att ha traskat från Johan som bor 10-15 minuter bort. Trenchcoaten var lite blöt och det känns som att det var länge sedan det var taskigt väder.

Tjänstemannaintervjun gick bra igår. Jag fick sagt det mesta jag ville säga och hoppas att de känner mig tillräckligt bra för att känna sig säkra på att ge mig någon trevlig uppgift i höst. För att stilla mina nerver satt jag en stund innan intervjun och spelade NHL och FIFA hemma hos Anders. Själv tyckte jag att det var lite nervöst medan Anders däremot, som vanligt, är lugn inför de flesta av situationer.

Efter att ha pratat med Erik och Staffat under intervjun drog jag upp till Fanny på Malmö Nation och käkade. Skönt sätt att varva ner efter en intensiv intervju. Fick en god natts sömn och har idag mått jävligt bra. Känner mig ganska säker inför min duggatenta på fredag.

Ikväll blir det fotboll så det stänker om det. Bajen mot Sundsvall och därefter Inter mot Barcelona. Anders och Johan kommer förbi för en riktig grabbkväll.

 

2010-04-20 @ 17:19:12 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0