Podcasts - P3 Dokumentär

24 april 2010
Ett nytt kapitel i mitt liv har inletts -  P3-dokumentärkapitlet. Jag har precis börjat ladda ner diverse podcasts gjorda av P3 dokumentär. Alla finns på deras hemsida och länk finns i min meny till höger. Man blir så allmänbildad, underhållen och lugn när man lyssnar på hur Sverige för sitt folk bakom ryggen, hur vissa ekonomiskt smarta personer lurar bolag på pengar och hur psykiskt sjuka kallblodigt mördar människor.

Ett urval av alla dokumentärer som P3 gjort är:
IB-affären
Trustorhärvan
Ny Demokrati - Bert karlsson och Ian Wachtmeister
Cathrin Da Costa
Hans Scheike och hans kvinnor
Bofors
Olof Palme
JAS-projektet
Hagamannen
Lasermannen

Själv har jag lyssnat på de 5 första och är helt fast. Det är så intressant, sövande och allmänt gött att sitta och lyssna när man sitter och fixar och trixar med annat. Lyssna på det. Jag säger det, P3 är så jävla bra.

2010-04-24 @ 17:30:52 Whats up? MUSIC! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0