NSVG

25 april 2010
Denna dagen kommer jag för alltid att komma ihåg. Den 25e april 2010. Jag blev nyss uppringd och blev erbjuden en tjänstemannapost på göteborgs nation. Detta är helt fantastiskt trevligt.

Jag gjorde ju en tapper ansats förra terminen utan resultat. Nu jädrar har jag äntligen lyckats. Folk har ett visst antal dagar på att lämna in ett motförslag och skulle det visa sig att detta händer så får jag återigen kämpa för att få vara med. Men att ens få förtroende till just den här posten är något som givetvis känns helt fantastiskt!

Vilken helg, vilken dag, vilken kväll, vilket besked!

Följande låt får förmedla nuvarande känsla.

NSVG - NU SNACKAR VI GÖTT!

2010-04-25 @ 20:02:04 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0