Lite glad i hågen

13 april 2010
Nu sitter jag och lyssnar på tung 80-talspop och dricker vin. Emmi har precis åkt hem efter en härlig middag här hos mig. Jag lagade thai-kyckling med en jävla massa Sambal Oelek. Det blev starkt men väldigt gott. Har fått hem en del glasögon som jag håller på att prova för fulla muggar. 3/6 sitter bra så jag ska beställa alla tre!

Nu vill min lillasyster att jag ska ringa henne så då får jag väl göra det då! Hon har precis kommit hem från Frankrike så måste höra hur hon haft det. Helgen är fullspäckad och idag har jag kommit igång med mitt plugg. Kanske håller världen på att vända sig med mig och inte MOT mig? Vem vet. Inte jag.

2010-04-13 @ 21:07:01 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0