Lars Winnerbäck

12 april 2010
Har precis sett färdigt på 'Lars Winnerbäck - Solen i ögonen.' En dokumentär om Lars winnerbäck och hans sommarturné 2008. Den var mycket mysig och satt och smågrät lite i slutet när Miss Li och Lasse stod och gjorde sin låt tillsammans för sista gången på turnén. Miss Li började smågråta, sen började Lasse smågråta och sen började jag själv småsnyfta. Det var ju så vackert!

Var sen på väg att skriva en låtrad som facebookstatus men det var jag inte så pigg på kom jag på. "När du står sist i kön, kom ihåg mig då." Det är inte tillräckligt ödmjukt för att kunna platsa som status.


Lars verkar vara en person som lider av stor scenskräck och känner sig mycket ängslig inför sin framgång. Det var intressant att höra honom berätta om hur han känner varje gång han går upp på scen och vad han tycker om att en buss i Linköping har blivit uppkallad efter honom. Ja, den som har några bra tips på mysiga musikdokumentärer får gärna säga till. Jag är idel öra.

2010-04-12 @ 21:50:14 Whats up? MUSIC! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0