Jobba jobba jobba!

16 april 2010

Kom nyss hem från juridicum. Var där en liten kortis för att höra om hyreslagen. Det enda jag hade med mig var vattenflaska och en blyertspenna. Ungefär så ambitiös är jag idag. Ska iväg och jobba på Kajplats om bara en liten stund men vet inte om jag är särskilt sugen för tillfället. Har ätit på Burger King och druckit en kaffe så vem vet, det kanske ordnar upp sig om en stund. Efter Myntha igår verkar det som att de andra festat vidare i källaren på nationen. Anna kom nämligen fram till mig på juridicum och vi konstaterade att det varit fullt liv vid halv 5 inatt. Ooops sa jag och kopplade tyst vad som föranledde den starka ljudnivån.



Idag kommer jag inte att fota på nationen utan idag är det jag som är barchef. Det är oftast najs att stå i baren och servera lite, ta det lugnt och lyssna på musik. Idag vet jag dock inte vad som kommer gälla. Jag mår inte helt hundra och ska dessutom på jobbar-resa imorgon kl 9... Frågan är om man ska somna på nationen och vakna upp lagom till första ölen däromkring niotiden.




2010-04-16 @ 15:32:52 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0