Haha

24 april 2010
Sitter just nu och lyssnar en smula på Anders Borg i P1. Han sitter och svarar på frågor från lyssnare som ringer in med diverse spörsmål och klagomål. Det är ganska intressant hur ingående frågorna som ställs är. Anders Borg kan ju inte göra mycket mer än att diskutera precis vad hans avsikt är, men lyssnarna vill i princip ha svar på tal direkt och höra löften om att när Anders Borg kommer tillbaka till departementet på måndag, då jädrar ska han sätta 40 man på en utredning om just Agata Perssons sjuklön. Kan de inte ha lite respekt för en minister som sitter och gör sitt bästa för att svara så specifikt han kan. Alla gnatar om att de inte fick svar på sin fråga om vårbudgeten men kan de inte förstå att vårbudgeten inte uppställer ändringar för varje liten människa i vårt avlånga land. 

-Men Anders Borg, kan du inte leta upp i vårbudgeten vilka ändringar som jag kommer drabbas av. Thomas Johansson heter jag och bor i Falun... Hittar du mig?

Nu ska jag lyssna på P3 dokumentär.
Om mordet på olof palme.





 

2010-04-25 @ 11:27:47 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0