Gomorron!

Dricker vatten och ska snart bege mig till skolan. Innan dess ska jag läsa färdigt det sista av patientrörlighetsdirektiv-förslaget. Spännande va?

Har redovisning på måndag och min grupp är sanslöst seriöst. Det kan ju vara bra eftersom det även gör mig taggad att prestera bra. Johan har tvingat mig att snart börja plugga inför tentan den 4 juni. Men jag vetetusan hur det ska gå. Jag har så sanslöst mycket inplanerat, och det är nu allt börjar känns det som.

Arbetsintervjuer, Konserter, Jobbarresor, Inflyttningsfester, Arbete på Operan....

Och då har jag bara redogjort för nästa vecka...
2010-04-29 @ 10:31:21 Melankoliska Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0