Global Füssball

6 april 2010
Barcelona spelar idag på Viasat Sport. Kl 20:30 börjar matchen och det är även då vi ska ses hemma hos Anders för att glo på lite bra fotboll. Jag tippar 2-1 till barcelona idag. Men samtidigt tror jag att Arsenal kommer att spela bra som vanligt. Ibra kommer sannorlikt vara med i startelvan och gå ut i slutminuterna på sedvanligt vis.

www.justzlatan.com är en hemsida som en av mina polare driver. Kanske borde gå in där och uppdatera sig lite inför matchen.

Käkar just nu lite chili con carne med råris. Som vanligt. Mitt storkok är efter denna portion slut och skönt är väl det. Vad ska jag nu laga för något? Funderar på att laga ihop en sån god indonesisk kycklinggratäng som jag gjorde för någon månad sen och tillaga med några softa grönsaker. Men man kanske tröttnar på Mango Chutney, inte vet jag.




___________________________________________________________________________________________
Ja, nu kollade jag in hemsidan och det visar sig att Zlatan inte ska spela!? "Jaha" tänker jag då och funderar på att stanna hemma.


 

 

 

2010-04-06 @ 20:15:01 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0