Fyra kaffemått per kopp

22 april 2010
Har vaknat på alldeles helt rätt sida idag. Tog en snabb dusch, rakade mig med min nya trimmer och tillagade en omelett. Till detta något alldeles fantastiskt;

Fantastiska Te- & Kaffehuset i Malmö, deras alldeles egna bryggkaffe. Jag har inte varit och hälsat på butiksägaren Mattias på mycket länge men jag upptäckte i morse att jag fortfarande hade några hekton av deras utsökta kaffe i frysen. Och Kaffe håller ju väldigt länge när det ligger väl kylt.

Jag var sugen på ett alldeles fantastiskt uppvaknande så jag langade på en okristen mängd kaffe i min moccamaster. Det blev givetvis starkt men smaken på kaffet blir ju helt fantastisk. Att det vid sidan om koppen ligger en ångestingivande lagbok är en helt annan femma eftersom jag vet, att idag kommer bli en alldeles förträfflig dag, fullspäckad av trevligheter.

Följande är vad jag fick avnjuta igår och känn bara efter hur bra Petter Seander gör sig akustisk.

2010-04-22 @ 11:54:27 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0