Duggasittningen

23 april 2010

Så var duggan klar. Det gick givetvis ganska bra och därefter tog jag mig hem för att sova lite. Har varit ganska bakis trots att jag hade den här tentan idag. Vi hade kajplatssittning igår och det spårade ut lite mer än önskat.

Jag vaknade i ganska bra tid, runt elva, och lagade lite frukost, tog en dusch och drack en herrans massa vatten. Sen begav jag mig till Johan för att därefter ta den sedvanliga kebabtallriken innan tentan. Det har vi gjort nu innan 3 tentor och jag känner att det är ett härligt vinnande koncept som vi aldrig ska sluta göra.

När folk frågar vad den här duggan är för något vet man inte riktigt vad man ska säga. De första gångerna jag blev tillfrågad sa jag att det var ett läxförhör typ. Sen när personen frågade om det verkligen var ett läxförhör, "ni sitter ju i 3 timmar och skriver?". Njäää det kanske ändå är en lite lättare tentamen då.

Efter avklarad "tenta" stack jag hem och kollade film. Den var fantastiskt kul och handlar om 6 par parallellt och deras sexliv, akt efter akt. Nu har jag precis kommit hem från en sittning på Hallands Nation. Det bjöds på oerhört god mat. Tre rätter och gott vin till sidan. Nu sitter jag i mitt rum och ska snart gå och lägga mig. Lyssnar bara först på en trevlig p3 dokumentär på poddradion. Killarna sitter i stora rummet och spelar någon form av sällskapsspel. Jag själv ska jobba på Operan imorgon och måste därför vara klar i huvudet.


2010-04-23 @ 23:27:01 Alkoholiserade Nätter Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0