Dislike

18 april 2010
Gillar inte att skriva att man är bakis två inlägg i rad. Då verkar man vara en mycket slapp person utan hämningar. Det må hända att jag är slapp och utan hämningar men denna dag tänker jag inte bara sitta inomhus och pilla mig i naveln utan jag har faktiskt planerat in något - En middag för fyra. Nella och hennes päron kommer nämligen förbi för att käka lite gott och dricka lite gött vin.

Är nyss hemkommen från en jobbarresa med karnevalisterna på göteborgs nation. Givetvis har vi haft det mycket bra och när jag vaknade imorse slog den klassiska tanken mig - "Vart är jag någonstans?"

Det tyder väl på en bra kväll förmodar jag. Imorgon är det dags att söka in till tjänstemannaposterna på göteborgs och jag har självklart skrivit upp mig för intervju. Denna gången ska det gå bättre!

2010-04-18 @ 17:08:55 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0