Biljettsläpp

26 april 2010

Steg upp alldeles för tidigt idag. Tog mig sen tillbaka till mitt älskade Lund efter en ganska lugn och skön helg i Malmö. Drog direkt till Nr. 15, det vill säga Göteborgs nations uteställe. Vi hade lite att förbereda där innan vi kunde släppa biljetterna till Göteborg Nations karnevalsfirande. Bland annat skulle Goodie-bags förberedas från affären STiL på Stora Södergatan. Bland annat lite strumpor och ett presentkort på 100 kr ingick. Folk började köa redan kl 06.30 men eftersom vi inte började sälja biljetterna förrän kl 16 så blev det en lång väntan för de som satt och väntade. Just därför var vi jobbare där. Vi skulle koka kaffe och underhålla kön på bästa möjliga sätt.

Kl 16 började vi äntligen sälja och biljetterna gick snabbt åt. Jag roffade själv åt mig 2 stycken utöver den som jag får gratis för att jag jobbar. Så är det någon som är sugen på att komma in och festa med oss får ni höra av er.

HOFFMAESTRO och PETTER ska ju t.ex. uppträda.

Såg MFF vinna över DIF tillsammans med Anders och Isak och det kändes ju givetvis väldigt bra att se!!

2010-04-26 @ 22:37:20 Inga Ovanliga Dagar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0